سرمربی سویا اصلا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال‌ مادرید راضی نیست و شاگردان زیدان را شایسته پیروزی دانست.

سرمربی سویا: رئال مادرید شایسته پیروزی بود/ خیلی زود غافلگیر شدیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از  esport، سویا عملکرد ناامیدکننده‌ای در دور رفت جام حذفی اسپانیا برابر رئال‌ مادرید داشت و در برنابئو با سه گل تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.

سامپائولی در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که رئال مادرید عملکرد بهتری از خود نشان داد. سرمربی آرژانتینی سویا گفت: رئال‌ مادرید با این بازی خوب و نتیجه‌ای که به دست آورد باعث شد تا ما احساس بدی از خود داشته باشیم. مدت‌ها بود که این‌گونه بد ظاهر نشده بودیم. باید اعتراف کنم که رئال تیم برتر میدان بود و توانست با شایستگی به پیروزی برسد. سال ۲۰۱۷ را بد شروع کردیم و باید به روند خوب خود در سال ۲۰۱۶ بر گردیم.

او درباره عملکرد داوری گفت‌:  همیشه می‌توان عملکرد داور را تحلیل کرد، ولی الان نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم. رئال‌ مادرید بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست پیروز شود. این همه چیزی است که می‌توانم بر زبان آورم.

سرمربی سویا در ادامه سخنانش گفت‌: فشار زیاد رئال‌ مادرید از همان ابتدای بازی من را غافلگیر کرد. نتوانستیم خود را از زیر فشار زیاد رئال خارج کنیم. رئال بسیار خوب ظاهر شد و از هر نظر برتر از ما بود و در نهایت هم به آن چه که شایستگی‌اش را داشت رسید.

سامپائولی در پایان سخنانش ‌اضافه کرد: در نیمه نخست رئال تیم برتر بازی بود و بهتر از ما کار کرد. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم، ولی نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در دیدار برگشت شرایط تغییر خواهد کرد و برابر تماشاگران خود از حریف پذیرایی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.